Todo libro ten como colaborador ó seu lector .

Todo libro ten como colaborador ó seu lector .

sábado, 15 de novembro de 2014

SAMAÍN


 


   SAMAÍN 
 
TALLER LITERARIO  




 
 
                   Os nosos alumnos foron escritores 
                   por un día durante a celebración 
                   do Samaín 2014 
                   continuando o poema do escritor
                   X.P. Docampo que comezaba así :
                   Eu téñolle medo a... 
 
 
       A que lle terán medo ? 
 
 

 Eu téñolle medo a ...

ás inxustizas
ás arañas
á pobreza
a estar só
a perder a esperanza
a perder a humanidade
a perder a xustiza
a perder a cautela
á escuridade
a que ninguén me queira
a ser inútil
ás serpes
ós ladróns
ás pantasmas
a cans como os pastores alemáns
a ir en avión
a suspender un curso ou exames
ós extraterrestres ós tronos
a estar soa na vida
a non encontrar traballo
a morrer pronto
a non divertirme
a non ter familia e amigos
ós borrachos conducindo
a que arda a miña casa
a que un raio mate a alguén que eu queira
a ser pobre e non ter casa
á indiferenza
a que me eviten
a que me coma un oso
a que meu irmán morra nun accidente
a algunhas películas de terror
á tristeza
a que as persoas que quero deixen de quererme
á enfermidade
ás pelexas
a envellecer
a non cumprir os meus soños
a que morra a miña besta
ó desamor
a morrer xoven
a facer mal
ós lobos
a quedar soa pola noite
a que se lle conto algo
a alguén non me crea
a que as miñas amigas me abandonen
a abrir os ollos e non ver o amencer
á xente mala
ó karma
a que o meu can morra
a non ter recursos e depender dos demais
ó mar a quedar sen ninguén
a que me berren
ás vacas, touros e algúns cabalos
a cans grandes
a ficar insensible ás inxustizas
a algunhas alturas
á contaminación
ós espazos pequenos
ós medos
á amizade
ós políticos
á guerra
a min mesma
a que chegue un punto no que todo estea controlado pola tecnoloxía
ás bandas
ós accidentes
a quedar inválida
ás malas amizades
ó amor
ós problemas
a que ninguén queira ser o meu amigo
a morrer só
ós exames con malas notas ...


              Autores : alumnado do CPI “ Antonio Orza Couto “

Ningún comentario:

Publicar un comentario