Todo libro ten como colaborador ó seu lector .

Todo libro ten como colaborador ó seu lector .

luns, 13 de xuño de 2016

PINTAMOS, CREAMOS CONTOS E XOGAMOS

          CREAMOS HISTORIAS E PINTAMOS PEDRAS

      Este curso, un proxecto de biblioteca foi “ Contos pintados en pedra”. Consistía en inventar un conto, escribilo e, despois, facer os debuxos en relación co mesmo,(personaxes, paisaxes, etc) en pedras ou calquera material substituto. Estaba aberto a todos os nenos de EI e EP. 

Eis unha mostra dos traballos realizados. Os noso pequenos son uns artistas!


                                                                As formiguiñas traballadoras
Un día unas formigas andaban a traballar. Un morcego sempre as distraía falando, pero elas seguían a traballar. Un día a formiga maior dixo:
-hoxe é día de Praia pero non iremos.
Pero…as formigas x aforan a correr á Praia. A maior dixo:
-non sei, non sei que pasará! Bueno, eu non vou porque senón…pasará algo.
Máis tarde chegaron súas irmáns con Lola, a formiga traballadora nas mans, “irmáns, Lola afogou, sentímolo. Non vaiades nunca á Praia. Por iso eu non vou. ”
Lola con repouso curará e despertará. Ó día seguinte, Lola curou pero as demais estaban durmindo. Lola foi de viaxe, camiñou e camiñou…despois atopou a una formiga e preguntoulle:
-como te chamas?
-Lorenzo. E ti?
-Lola
Leváronse ben e un día casaron e tiveron un fillo.


                                                                       El bosque secreto
A una niña llamada Lucía le llevaron a un bosque del que todos hablaban. No decían nada agradable. Se decía que había grandes fieras, monstruos, tenebrosos animales…pero como Lucía era muy aventurera, no le importó.
Al llegar, se alojó en una pequeña cabaña con una amplia habitación. Ni siquiera acomodó sus cosas en la cabaña, cogió una pequeña mochila donde metió agua, una chaqueta y comida y salió corriendo a explorar el bosque.
No veía nada, ni malo ni bueno, pero en cuanto se dio la vuelta, vió que un pequeño brillo brotaba de entre los árboles y ¡como no! se metió entre ellos y se llevó una sorpresa: era un lugar lleno de pequeños y adorables animales, los cuales la recibieron bien. Lucía pasó todo lo que quedaba del día allí, y se prometió no decírselo a nadie así, podría estar sola con los animales.




 



E tedes máis mostras do seu magnífico traballo!!! Os nosos contos on PhotoPeach

Ningún comentario:

Publicar un comentario